Снимки на деца в реклами „за възрастни“ - вълна от недоволство заради кампанията на известна модна марка

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

Луксозната модна къща Balenciaga се извини за това, че в най-новата си рекламна кампания е показала деца, които прегръщат плюшени мечета, облечени в бондаж. 

Какво се случва с маркетинг кампаниите през 2022, човешка грешка или целенасочено изпращане на послания и има ли всъщност лоша реклама?

Вижте какво коментира в рубриката „Още нещо с Флора“ Александър Христов, председател на Българска асоциация на PR агенциите.
 

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад