Изложение на играчки в Лондон

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

Класически влакчета, ролеви игри и динозаври се конкурират с новостите при играчките. Индустрията отсега планира как да спечели детските сърца за Коледа 2019-та. Според Кейти Флетчър децата обичат да колекционират играчки, но какви тенденции още се наблюдават?

Кейти Флетчър, бранд мениджър: Технологиите определено са на фокус, технологии при повече играчки. Индустрията се опитва да задържи вниманието на децата и да ги откъсне от компютърните игри и да ги върне към играчките.

Наука, технологии, инженеринг и математика - това е цяла нова сфера в света на играчките, която не спира да се развива.

Саймън Томлинсън, разработчик на робот: Арти 3000 е нашият нов робот. Тази година той спечели наградата на панаира и ние сме много горди. Той може да бъде настроен за образователни занимания - за фигури, програмиране, изкуство или каквото пожелаете.

Въпреки новите технологии, през миналата година индустрията на играчки във Великобритания бележи спад от 7% спрямо 2017 г., а продажбите са били около 3,3 млрд. британски паунда. Според представители на бранша това се дължи на несигурността около Брекзит.

Някои производители обаче не смятат, че ще имат проблеми.

Пол Касиди, производител на мини играчки: Няма да бъдем засегнати. Имаме доставки във Франция и Германия, но те са незначителни. Правим миниатюрни английски продукти с английски имена и затова те са предпочитани у дома.

В момента във Великобритания има 150 хиляди вида играчки, като 74 от тях са напълно нови.

Акценти