Красимир Вълчев: Обучението в електронна среда не е повишило средните резултати
Предаване: Денят започва с Георги Любенов, 14.06.2020
Анализите показват, че 72-73% от учениците са учили синхронно по време на дистанционното обучение. Около 2/3 от учениците са били по-мотивирани. 1-2% въобще не се били обхванати. 10-11% не са били обхванати ефективно. 25-26% са учили асинхронно.
Красимир Вълчев, министър на образованието и науката: Системата се справи добре, учиха учениците не по-малко, но това увеличи различията. Положителен резултат беше доброто взаимодействие с родителите. Наблюдаваме скок към иновациите. Ще имаме 600 иновативни училища.
Присъственото образование, обаче е най-доброто, каза Вълчев. Той изрази надежда от 15 септември учебната година да стартира нормално.
Всичко е подготвено за изпитите след 7 клас утре, различното е съобразената дистанция в класните стаи, съобщи министър Вълчев.
Вижте целия разговор във видеото.
Чуйте последните новини, където и да сте!
Последвайте ни във
Facebook
и
Instagram
Следете и канала на БНТ в YouTube
Вече може да ни гледате и в
TikTok
Намерете ни в
Google News