Емил Панчев, председател на СБА: Настояваме да се направи анализ на всички пътища

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

Изключително опасно е, когато части от подлези, надлези, тунели падат на пътното платно, но тези неща се виждат много отдавна и не е нужно в последния момент да се прави такава констатация. Това трябва да се планира ежедневно в общините или от "Пътно управление", които носят отговорност за това. Това смята Емил Панчев, председател на Съюза на българските автомобилисти, който е гост в студиото на "Денят започва".

"Има хора, но които се плаща за това да обследват тези участъци, а не може да чакаме някой гражданин да снима напр. даден знак на опасен участък, който не се вижда, обрасъл е с клони, и едва тогава да изпратят десет човека да орежат клоните."

По неговите думи, всяка година се отчита, че България е на последно място в Европа по пътнотранспортни произшествия и загинали по пътищата.

"Това, за което настояват много организации, вкл. и СБА, е да се направи анализ на всички пътища, да се оценят знаците - кои са необходими и кои не са, защото понякога и прекалено многото знаци създават предпоставки за ПТП."

Вижте какво още каза председателят на СБА във видеото.    
 

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад