Ще получат ли обезщетение пътниците, блокирани на летище Франкфурт-Хан?

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

Българите, блокирани на летище Франкфурт-Хан почти денонощие, пристигнаха на летище София в събота късно вечерта. В нощта, в която полетът беше отменен, 150-те пътници прекараха 9 часа в самолета, после бяха свалени и чакаха с часове на летището.

Могат ли нашите сън3ародници да очакват някакво обезщетение - за това разговаряхме в "Денят запова" с Росен Стойнов, един от потърпевшите, и Игнат Арсенов, директор на дирекция "Контрол на пазара" в Комисията за защита на потребителите.

Росен Стойнов разказа какво са преживели пътниците при този злополучен полет, оставени без хотел и храна почти 24 часа на летище Франкфурт-Хан от Wizz Air. Всички те ще търсят своите права от авиокомпанията.

Игнат Арсенов поясни, че първата стъпка е да поискат обезщетение от превозвача, като всеки пътник трябва да определи какви са неговите претенции. Важно е да се запазят всички документи, с които да се докажат щетите. Авиокомпанията е длъжна да даде своя отговор на всеки иск в рамките на 6 до 8 часа. 

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад