Транспортни неволи. Цени и качество

В предаването ще видите:

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

Зафир Зарков обясни, че вчера е ставало въпрос за еднократно удължаване на линиите. Колегите му от района, който се обслжува от тях, са внесли доклада с основното идея да не влошават транспортното обслужване на района, тъй като столичния автотранспорт няма как да предложи равностойни или по-добри транспортни средства, за да осигури необходимия комфорт. Транспортният оператор има споразумение за цена, която е по-ниско от цената, на която вози общинският транспортен оператор и напрактика има една по-качествена и по-евтина услуга за столичани, обясни общинският съветник. Това се налага докато столичният градски транспорт успее да закупи автобуси, с които да обслужва тези линии. Той заяви, че София няма да закупува повече дизелови автобуси.

Паргов е на мнение, че някой трябва да понесе отговорност за това, че е разбрал едва миналата година, че през 2017-2018 г. изтичат договори. Според него вчера принципът на приемане на решения е бил "дайте да дадем", защото автобусите щели да бъдат 30-годишни. От БСП са призовали някой да подаде оставка заради това, че е изпуснат моментът за купуване на нови автобуси. Аргументите с намаляването на най-високата цена в споличния автотранспорт от 3.56 на 3 лева и така ще се спестят 300 000 лева на софианци, общинският съветник определи като аргумунт в обратната посока, защото е можело да дадат на столичния автотранспорт 30 милиона и да се акумулират следства за закупуване на нови автобуси.