Транспортни неволи. Цени и качество
В предаването ще видите:
В предаването
Части от предаването
Всички броеве
Зафир Зарков обясни, че вчера е ставало въпрос за еднократно удължаване на линиите. Колегите му от района, който се обслжува от тях, са внесли доклада с основното идея да не влошават транспортното обслужване на района, тъй като столичния автотранспорт няма как да предложи равностойни или по-добри транспортни средства, за да осигури необходимия комфорт. Транспортният оператор има споразумение за цена, която е по-ниско от цената, на която вози общинският транспортен оператор и напрактика има една по-качествена и по-евтина услуга за столичани, обясни общинският съветник. Това се налага докато столичният градски транспорт успее да закупи автобуси, с които да обслужва тези линии. Той заяви, че София няма да закупува повече дизелови автобуси.Паргов е на мнение, че някой трябва да понесе отговорност за това, че е разбрал едва миналата година, че през 2017-2018 г. изтичат договори. Според него вчера принципът на приемане на решения е бил "дайте да дадем", защото автобусите щели да бъдат 30-годишни. От БСП са призовали някой да подаде оставка заради това, че е изпуснат моментът за купуване на нови автобуси. Аргументите с намаляването на най-високата цена в споличния автотранспорт от 3.56 на 3 лева и така ще се спестят 300 000 лева на софианци, общинският съветник определи като аргумунт в обратната посока, защото е можело да дадат на столичния автотранспорт 30 милиона и да се акумулират следства за закупуване на нови автобуси.
Чуйте последните новини, където и да сте!
Последвайте ни във
Facebook
и
Instagram
Следете и канала на БНТ в YouTube
Вече може да ни гледате и в
TikTok
Намерете ни в
Google News
Опасна ли е чумата по животните за хората
06:00, 27.07.2018
Социалният диалог и гласът на хората с увреждания
06:03, 26.07.2018
Крадци с нови умения. Как да защитим своя дом?
06:00, 25.07.2018
Двойният стандарт на храните
06:00, 24.07.2018
Държавата и чумата – говори Румен Порожанов
06:00, 23.07.2018
Сагата "ЧЕЗ"
06:00, 20.07.2018
Лятното кино на БНТ отново на път
06:00, 19.07.2018
България и еврото - еврокомисарят Валдис Домбровскис
06:00, 18.07.2018
Една година еврокомисар: каузите на Мария Габриел
06:05, 16.07.2018
Увеличават ли се инцидентите с мотористи и какви са причините?
06:01, 13.07.2018
Как с европейските фондове може да се прави бизнес със социална мисия?
06:00, 12.07.2018
Хората с увреждания и пазарът на труда
06:00, 11.07.2018
Обратна тенденция – има ли връщане към селата?
06:00, 10.07.2018
Какви инвестиции да очакваме от Китай?
06:00, 09.07.2018
Ще помогне ли законът да се решат проблемите на хората с увреждания?
06:00, 06.07.2018
Трябва ли да има забрана на алкохола в парковете?
06:15, 05.07.2018
Колко трябва да струват бездимните цигари?
06:00, 04.07.2018
Болнични и майчинство – в дни или часове да се изчисляват?
06:00, 03.07.2018
Мигрантската вълна и решенията на Европа
06:00, 02.07.2018
Законопроектът за личната помощ на омбудсмана
06:00, 29.06.2018
Равносметка на финала на Българското европредседателство
06:00, 28.06.2018
Сигурност и политика - министър Валентин Радев
06:05, 27.06.2018
С колко ще се вдигнат сметките за ток след 1 юли?
21:05, 25.06.2018
Исканията на шофьорите и възможностите за придвижване на гражданите
06:00, 25.06.2018
Между Хановер и София – неврохирургът доц. Венелин Герганов
06:00, 22.06.2018
За доверието и недоверието във властта
03:18, 21.06.2018
Последни броеве
Опасна ли е чумата по животните за хората
06:00, 27.07.2018
Социалният диалог и гласът на хората с увреждания
06:03, 26.07.2018
Крадци с нови умения. Как да защитим своя дом?
06:00, 25.07.2018
Двойният стандарт на храните
06:00, 24.07.2018
Държавата и чумата – говори Румен Порожанов
06:00, 23.07.2018
Сагата "ЧЕЗ"
06:00, 20.07.2018
Лятното кино на БНТ отново на път
06:00, 19.07.2018
България и еврото - еврокомисарят Валдис Домбровскис
06:00, 18.07.2018
От борбата с битовата престъпност до мерките срещу разпространението на чумата
06:00, 17.07.2018
Акценти
Конкурсът Мистър и Мисис Икономика
08:10, 24.11.2024