Българските мотористи подкрепиха кампанията на БНТ „Спри, детето запази!“

Днес към кампанията „Спри, детето запази!“ се присъедини и един от най-големите мото клубове - Harley Davidson. Демонстрации по безопасно шофиране и разясняване на основните правила за движение по пътя се проведоха на бул. “Ботевградско шосе“ в София....

20:28, 09.05.2015
Българските мотористи подкрепиха кампанията на БНТ „Спри, детето запази!“

Днес към кампанията „Спри, детето запази!“ се присъедини и един от най-големите мото клубове - Harley Davidson. Демонстрации по безопасно шофиране и разясняване на основните правила за движение по пътя се проведоха на бул. “Ботевградско шосе“ в София. „За разлика от другите участници в движението за мотористите безопасността е въпрос на оцеляване, защото за разлика от автомобилите при нас повредите не са материални, а физически. Това ни кара да бъдем отговорни и затова заставаме зад кампанията „Спри детето запази!“, заяви Стефан Гьонев, директор на Harley Owners Group Chapter Sofia.

DSC00636В знак за подкрепа на кампанията участниците си залепиха стикери „Спри, детето запази!“ на моторите и направиха демонстративни обиколки с тях. „Към социално отговорната кампания на БНТ всекидневно се присъединяват детски градини и училища от цялата страна, участниците в пътното движение - шофьори и велосипедисти, а сега и мотористите. Всички те с ясното съзнание, че уважението и толерантността на пътя са гаранция за по-малко пътно-транспортни произшествия. Нека бързите скорости да не са за сметка живота и здравето на нашите деца“, сподели Силвия Симова, директор на направление „Публични комуникации“ в БНТ.

В събитието се включиха и водещите лица на БНТ - Мария Андонова, Анна Ангелова, Филипа Иванова, Златимир Йочев и Камен Алипиев. За доброто настроение на гостите през целия ден свириха рок групи, които качваха адреналина на мотористите, но разумното шофиране и спазването на ограничението на скоростта бяха водещи в мото обиколките.

Слизайки от мотора, водещата на сутрешния блок “Денят започва с култура“ Анна Ангелова сподели: „Най-важното условие да се запази животът на децата на пътя е разумът да е по-бърз от емоцията. На пътищата ние сме едно семейство, а най-ценният капитал му са децата. Затова трябва да ги пазим и да не забравяме, че децата са тези, които ни придвижват напред.“

DSC00576Водещата на БНТ2 Филипа Иванова подкрепи кампанията с думите: „Моето послание към шофьорите е всички да бъдем толерантни и отговорни, когато се движим на пътя, било то като пешеходци или зад волана. По пътищата се създават много ситуации, в които трябва да подхождаме с пълното съзнание и отговорност към това да запазим един човешки живот, особено този на децата.“

Компанията за производство на мотори е поредният партньор на „Спри, детето запази!“, която стартира преди 4 години. Благодарение на инициативата много от водачите станаха видимо по-дисциплинирани и по-толерантни. От старта на кампанията досега 42 пешеходни пътеки в София бяха повдигнати, а над 120 – осветени. Монтирани са над 80 предупредителни пътни знака с логото на кампанията в градовете София, Пловдив, Варна, Благоевград, Русе, Стара Загора, Сопот, Созопол, Ловеч, Хисаря. Предстои да бъдат поставени такива и в други населени места. По време на Третата глобална седмица за пътна безопасност на ООН БНТ ще постави пътни знаци с логото на кампанията „Спри, детето запази!“ пред столичното 28 СОУ, за да напомня на шофьорите да спират и да дават път на пресичащите деца.

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад