БНТ представи Детска Евровизия 2015 на рекламодателите в България

Българската национална телевизия се срещна с рекламните агенции и големите компании в България, за да им представи възможностите за партньорство в рамките на Детска Евровизия 2015. Престижният песенен конкурс се очертава като най-голямото събитие не само...

13:33, 10.07.2015
БНТ представи Детска Евровизия 2015 на рекламодателите в България

logoБългарската национална телевизия се срещна с рекламните агенции и големите компании в България, за да им представи възможностите за партньорство в рамките на Детска Евровизия 2015. Престижният песенен конкурс се очертава като най-голямото събитие не само в българския телевизионен ефир, но и за цяла Европа.

Детската Евровизия е национална кауза, зад която вече застават държавни и общински институции, медии и представители на бизнеса.

„Огромното предизвикателство пред нас, като домакин на това събитие, е в две посоки. От една страна, продукционното качество на шоуто, трябва да е на много високо ниво, за да покаже професионализма на българската медийна общност, а от друга – да рекламира България. Вече има достатъчно примери на обединяване между обществени и частни медии, когато става дума за такива знакови европейски проекти. Преди няколко години по този начин Германия определи своя участник за голямата Евровизия. При нас подобно обединение доведе до невероятния успех на Крисия, Хасан и Ибрахим. Затова продължаваме партньорството си с bTV и продуцентска компания „Седем осми”, които изцяло – продукционно и финансово - ще обезпечат избора на българския участник за Детската Евровизия. Усилията на БНТ са насочени към подготовката и реализирането на мащабното телевизионно шоу”, заяви генералният директор на БНТ Вяра Анкова.

grПо време на срещата с рекламодателите бе подчертано, че Детската Евровизия е огромен шанс за привличане на детската и младежка аудитория. През последните години се наблюдава растящ рейтинг на шоуто във всички европейски държави. Финалът на Детската Евровизия в Малта миналата година достигна 1 млн. зрители у нас, а двата канала на обществената медия,  които го излъчваха – БНТ1 и БНТ HD - постигнаха пазарен дял от почти 40%. Резултатът е съпоставим само с големите спортни събития, като Световните първенства по футбол, например.

БНТ представи на рекламодателите спонсорските пакети, календара на официалните и съпътстващите събития, както и телевизионните програми в ефира на обществената телевизия.

[gallery ids="426687,426689,426691"]

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад