БНТ с поредно признание за обществена кампания

Кампанията "Дари кръв" получи наградата "Златно сърце", в традиционния конкурс на списание "Бизнес лейди", който откроява инициативи, свързани с благотворителност и социална ангажираност. Националната дарителска акция стартира през месец юли...

16:14, 07.12.2016

Кампанията "Дари кръв" получи наградата "Златно сърце", в традиционния конкурс на списание "Бизнес лейди", който откроява инициативи, свързани с благотворителност и социална ангажираност.

Националната дарителска акция стартира през месец юли по инициатива на Българската национална телевизия и бе подкрепена от Националния  център по трансфузионна хематология и Първа инвестиционна банка. В рамките на почти два месеца дарителската инициатива обхвана градовете София, Пловдив, Стара Загора, Варна и Плевен.

"БНТ винаги е подкрепяла обществено значими каузи, каквато е и кампанията "Дари кръв". Колегите от БНТ показаха, че са с големи сърца, защото те не само застанаха с лицата си зад тази инициатива, но самите те станаха кръводарители и стимулираха много други хора да го направят, защото всеки има нужда да дарява и да получава", заяви при връчването на наградата Силвия Симова – ръководител на направление "Публични комуникации" на обществената телевизия.

dsc_7391-copyКампанията подкрепиха водещите на "По света и у нас" Аделина Радева и Спас Кьосев, водещият Ути Бъчваров, актьорът Христо Мутафчиев, състезателите по сноуборд Александра Жекова и Радослав Янков, известните музиканти Любо Киров и Димитър Кърнев.

Стотици хора дариха кръв само в изнесените центрове, които бяха организирани в рамките на кампанията. За нуждите на здравните заведения само в София са необходими между 250 и 350 кръводарители ежедневно. Здравните заведения в страната имат нужда от 500-700 дарители на ден. Инициативата "Дари кръв" продължава да информира за смисъла от даряването на кръв и да популяризира добрите примери на донорство.

Общо деветнадесет благотворителни проекта и социални инициативи в 11 различни категории получиха официално признание в третото издание на Годишните награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност "Златно сърце". Призът е възможност усилията на компании, неправителствени организации, институции и физически лица, подкрепили различни каузи със социален и обществено значим характер, да получат публичност и заслужено обществено признание.

Българската национална телевизия за втора поредна година е носител на награда "Златно сърце" за социално значимите проекти, в които обществената медия участва.

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад