Дегустации на щанда на „Купувам българско“

20:15, 05.03.2015

Над 50 кг. сирене и кашкавал, два кашона кифлички и много хляб и кисело мляко раздадоха днес производители от млечната и хлебна промишленост, участници в кампанията на новините на БНТ 2 "Купувам българско‘‘ на щанда на кампанията в рамките на Международния панаир в Пловдив.

Логото, гарантиращо българският произход и качество, стои вече на над 5 милиона продукти на българския пазар - на мляко, хляб, сладкиши и торове. Знакът вече е разпознаваем и търсен от потребителите. Това казват млекопреработвателите.

Петя Копанкова - директор в млекопреработвателно предприятие: "Едно стикерче, което им показва, че това е български продукт, произведен в България от български материали и суровини е гаранция, все пак за някакво качество."

Според млекопреработвателите кампанията трябва да навлезе и в българските училища и те вече обсъждат тази идея пет месеца след началото й.

Магдалена Апостолова - Асоциация на млекопроизводителите: "И младото поколение трябва да знае, че колкото повече български млечни продукти консумира, толкова по-здраво ще бъде."

Интересът към щанда през целия ден беше много голям, като посетителите разказваха, че купуват основно български продукти. Те казват, че благодарение на кампанията "Купувам българско‘‘ са научили как точно се произвеждат традиционните български млечни и изделия, хляб и сладкиши. И как да разпознават качествените продукти.

Пенка Георгиева - посетител: "Много хубава кампания, поддържаме я, просто съпричастни сме за това, което правите и ви поздравявам."

Най-честият отговор на въпроса – купуват ли български продукти и защо, е:

Мадлена Кузманова - посетител: "Първо, защото ми харесва вкусът и защото, все пак и подпомагам българското производство."

След като фирма производител на екологични торове вече е част от кампанията, инициативата ще продължи да се разраства в подкрепа на българските стоки изобщо.

Екатерина Генова - директор Дирекция „БНТ Свят и региони“: "Очакваме сега да се присъединят към кампанията производителите на българска парфюмерия и козметика, което е също един огромен бранш от индустрията, така че кампанията наистина ще продължи, защото, освен че производителите имат нужда от нея, нашите зрители също имат нужда от това, да се ориентират и да бъдат сигурни, че българските продукти, носещи логото на кампанията, са качествени."

Представянето на кампанията "Купувам българско‘‘ продължава до края на изложението на 8-ми март.

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад