Кампанията "Купувам българско" вече и с предаване по БНТ2

        Една година след старта си кампанията на БНТ 2 „Купувам българско” вече има и предаване. То се казва „Вотът на потребителя” и ще се излъчва всяка събота и неделя от 11 часа след 17 октомври. Форматът е естествено продължение на кампанията, с...

17:25, 15.10.2015
Кампанията Купувам българско вече и с предаване по БНТ2

    12112360_634175323352345_5027709557050134275_n

    Една година след старта си кампанията на БНТ 2 „Купувам българско” вече има и предаване. То се казва „Вотът на потребителя” и ще се излъчва всяка събота и неделя от 11 часа след 17 октомври. Форматът е естествено продължение на кампанията, с която вече година БНТ 2 насочва общественото внимание към българските производители, техните проблеми и успехи и призовава всички ние да подкрепяме родните стоки. До момента над 9 милиона стоки в търговската мрежа у нас се продават със стикера на „Купувам българско”. Кампанията обедини десетки фирми и получи признанието на бизнеса, потребителите и професионалната общност.

Водещ на „Вотът на потребителя” е Карина Караньотова. Зрителите я познават и като едно от лицата на сутрешния блок „Добро утро с БНТ 2”. Специален репортер ще бъде Васко Мавриков, който няма да спестява неудобни факти и въпроси.

Както и кампанията „Купувам българско”, „Вотът на потребителя” ще насърчава информирания избор и предпочитание към българските стоки. Предаването ще бъде изградено на принципа на двубоя между две тези – „за” и „против”. Всяка от страните ще има защитник, който трябва да убеди публиката в студиото в своята позиция. Едната от тезите ще се защитава задължително от български производител в съответния бранш. Последната дума за това кой е по-убедителен ще има публиката в студиото.

FidosievaТемата на първото предаване е „Какви обувки е по-добре да купуваме за децата си – от естествена или изкуствена кожа?“, разкри Мариета Фидосиева, главен продуцент на новините по БНТ 2. В студиото на „Денят започва“ по БНТ1 тя защити тезата, че малко по-скъпата българска продукция винаги си заслужава повече заради по- високото качество.

Фидосиева каза, че успехът на „Купувам българското“ е мотивирал екипа на телевизията да вложи усилията си в подобно предаване. „Кампанията в подкрепа на българските производители започна да обръща съзнанието на потребителите. Както купувачите, така и бизнесът имат нужда от тази подкрепа“, коментира тя.

Навръх четвъртата годишнина на БНТ 2 любими лица от телевизията ще влязат в столичното 139-о ОУ „Захарий Круша“, за да изнесат открит урок по здравословно хранене. Заедно с Асоциацията на млекопреработвателите и специалисти те ще раздадат български млечни продукти от естествена суровина на децата от първи и втори клас.

  Гледайте „Вотът на потребителя“ всяка събота и неделя от 11:00 часа само по БНТ 2!

Чуйте последните новини, където и да сте!
Последвайте ни във Facebook и Instagram
Следете и канала на БНТ в YouTube
Вече може да ни гледате и в TikTok
Намерете ни в Google News

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад