Кампанията на БНТ "Спри, детето запази!" с престижна награда

Тази вечер БНТ грабна първото място в престижните PR награди "БАПРА Брайт ауърдс". Кампанията "Спри, детето запази" беше отличена в категорията за най-добра кампания, реализирана във вътрешен пиар отдел. Международно жури от 18 доказали се в...

15:40, 18.07.2013

Лого кампанияТази вечер БНТ грабна първото място в престижните PR награди "БАПРА Брайт ауърдс". Кампанията "Спри, детето запази" беше отличена в категорията за най-добра кампания, реализирана във вътрешен пиар отдел.

Международно жури от 18 доказали се в световен мащаб пр

професионалисти определи кампанията на БНТ, "Спри детето запази" като

изключително креативна и ефективна.

"Кампания, в която искахме да възпитаме, най-вече да напомним на

шофьорите и пешеходците да бъдат внимателни и толерантни на пътя, защото човешкият живот е безценен", подчерта Силвия Симова - директор на Дирекция "Публични комуникации".

"Алкохолът е лош шофьор", "От любов към живота" и "Никога не е късно за

ново начало" бяха едва малка част от отличените инициативи. На останалите многобройни кандидатури, които не успяха да участват в надпреварата, организаторите препоръчаха да наблегнат на стратегическо и премерено излъчване.

"Една пиар камапния е печеливша тогава, когато е ефективна, носи добавена стойност на клиента, когато е иновативна, когато е креативна и етична, така че да допринася за развитието на обществото", заяви Александър Дурчев.

Отделът на БНТ пък обеща смелите инициатива да продължат и с намигване

подсказа и за нови изненади, отново за най-малките.

Автор: Косара Николаева

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад