- Начало
- Кампании
- Спри, детето запази!
- Кампанията на БНТ "Спри,...
Кампанията на БНТ "Спри, детето запази!" с престижна награда
Тази вечер БНТ грабна първото място в престижните PR награди "БАПРА Брайт ауърдс". Кампанията "Спри, детето запази" беше отличена в категорията за най-добра кампания, реализирана във вътрешен пиар отдел. Международно жури от 18 доказали се в...
Тази вечер БНТ грабна първото място в престижните PR награди "БАПРА Брайт ауърдс". Кампанията "Спри, детето запази" беше отличена в категорията за най-добра кампания, реализирана във вътрешен пиар отдел.
Международно жури от 18 доказали се в световен мащаб пр
професионалисти определи кампанията на БНТ, "Спри детето запази" като
изключително креативна и ефективна.
"Кампания, в която искахме да възпитаме, най-вече да напомним на
шофьорите и пешеходците да бъдат внимателни и толерантни на пътя, защото човешкият живот е безценен", подчерта Силвия Симова - директор на Дирекция "Публични комуникации".
"Алкохолът е лош шофьор", "От любов към живота" и "Никога не е късно за
ново начало" бяха едва малка част от отличените инициативи. На останалите многобройни кандидатури, които не успяха да участват в надпреварата, организаторите препоръчаха да наблегнат на стратегическо и премерено излъчване.
"Една пиар камапния е печеливша тогава, когато е ефективна, носи добавена стойност на клиента, когато е иновативна, когато е креативна и етична, така че да допринася за развитието на обществото", заяви Александър Дурчев.
Отделът на БНТ пък обеща смелите инициатива да продължат и с намигване
подсказа и за нови изненади, отново за най-малките.
Автор: Косара Николаева
Чуйте последните новини, където и да сте!
Последвайте ни във
Facebook
и
Instagram
Следете и канала на БНТ в YouTube
Вече може да ни гледате и в
TikTok
Намерете ни в
Google News