Кампанията на БНТ2 "Купувам българско" призова за избор на родни стоки и на Софийския коледен базар

Повече от 70 производители вземат участие в Коледния фермерски пазар, който бе открит на 18 декември в София. Партньор в организирането и активен участник за пореден път е кампанията на  новините на БНТ 2 „Купувам българско“. Съвместно със...

11:45, 19.12.2016
Кампанията на БНТ2 Купувам българско призова за избор на родни стоки и на Софийския коледен базар

Повече от 70 производители вземат участие в Коледния фермерски пазар, който бе открит на 18 декември в София. Партньор в организирането и активен участник за пореден път е кампанията на  новините на БНТ 2 „Купувам българско“.

Съвместно със Столична община, „Пазари Юг“, „Хранкооп-София“ и Фондация „Биоселена“, инициативата на БНТ2 дава възможност на производители на местни продукти, храни и занаятчийски изделия да достигнат по-лесно до потребителите в навечерието на празниците. Екипът на БНТ2 представя и фотоизложба, отразяваща различни етапи от кампанията „Купувам българско“, която вече обхвана стотици производители в цялата страна.

И тази година инициативата на обществената телевизия отправя призив към българите да предпочетат за празничната трапеза традиционни български продукти. Коледният фермерски пазар е добра възможност за богат избор на разнообразни продукти и директен контакт с производителите. Журналисти на БНТ2 вече представиха възможностите на кампанията за родните производители и фермери и на коледните базари в Русе, Варна, Пловдив и Благоевград.

През отминаващата година със съдействието на Министерството на земеделието и храните кампанията „Купувам българско“ насочи вниманието си към производителите на екологично чисти и традиционни български продукти. В рамките на това партньорство в 23 български града бяха организирани и пазари, които дават възможност на местните производители да достигнат до широк кръг потребители.  БНТ 2 активно участва и популяризира събитията от инициативата на земеделското ведомство.

Мащабната кампания на БНТ2 „Купувам българското“ позиционира обществената телевизия като  медиатор между интересите както на потребителите, така и на производителите.  От стартирането на инициативата над 10 000 000 стикера, с които се отличават фирмите включили се в кампанията. Символът „Купувам българско“ върху стоките е гаранция за качеството и произхода на суровините.

Участниците в Коледния фермерски пазар в София изразиха своето желание и готовност да участват в подобни инициативи си пожелаха подобни временни търговски центрове да бъдат организирани ежеседмично.

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад