„Купувам българско“ с голямата награда на BAPRA Bright Awards

Кампанията на БНТ 2 бе отличена от международно жури с престижния приз за комуникация Социално отговорната кампания на БНТ 2 „Купувам българско“ триумфира с първа награда от престижния конкурс BAPRA Bright Awards 2015. Мащабната инициатива на...

13:12, 30.04.2015
„Купувам българско“ с голямата награда на BAPRA Bright Awards

Кампанията на БНТ 2 бе отличена от международно жури с престижния приз за комуникация

Социално отговорната кампания на БНТ 2 „Купувам българско“ триумфира с първа награда от престижния конкурс BAPRA Bright Awards 2015. Мащабната инициатива на обществената медия спечели големия приз в категорията „Кампания, реализирана от вътрешен PR отдел“.

4За половин година от старта си “Купувам българско” успя да обедини редица сектори в българското производство и да накара потребителите да търсят и купуват стоките със стикера, гарантиращ качество и произход. Над 7 милиона продукти с логото на кампанията вече са продадени. В повече от 100 репортажа журналистите на БНТ 2 от София и регионалните центрове показаха проблемите на българските производители и сезираха институциите за промени, които биха могли да бъдат направени с цел поощряване на родното производство. С тази инициатива обществената медия доказа смисъла на журналистиката като социално отговорна професия и утвърди позицията на БНТ като обществено ангажирана медия в България.

1„Наградата е много ценна, но още по-ценно е да продължим да развиваме кампанията. Благодаря на целия екип, който я реализира, на производителите, които се включиха в нея и ни повярваха. С „Купувам българско“ БНТ доказа своята обществена мисия да подпомага родните производители в момент на нужда и да формира у зрителите нагласа да ги подкрепят и те. „Купувам българско“ продължава и след тази статуетка“, коментира директорът на Дирекция „БНТ Свят и региони“ Екатерина Генова.

Към „Купувам българско“ се присъединиха Асоциацията на млекопреработвателите в България, Националната асоциация на млекопреработвателите, Сдружение „Национален браншови съюз на хлебарите и сладкарите”, Федерацията на хлебопроизводителите и сладкарите, Българската национална асоциация „Етерични масла, парфюмерия и козметика”, в които общо членуват над 200 компании, както и фирмата за екоторове „Екофол”. Преди по-малко от две седмици кампанията подкрепиха и най-големият български производител на детски обувки у нас, както и фирмите от браншовата камара на дървообработващата и мебелната промишленост.

2Наградите BAPRA Bright Awards, създадени през 2010 г., са единственият форум у нас, който от 2010 година отличава постиженията на най-успешните ПР кампании в България. Журито, което оценява участниците, е изцяло международно. Водещ на тазгодишната церемония бе едно от лицата на „По света и у нас“ - Спас Кьосев.

Българската национална телевизия участва за трета година със свои кампании в престижните награди. През 2012 г. „Малкото голямо четене“ спечели втора награда, а през 2013 г. „Спри, детето запази!“ бе отличена с първа награда за най-добра кампания, реализирана от вътрешен PR отдел.

Чуйте последните новини, където и да сте!
Последвайте ни във Facebook и Instagram
Следете и канала на БНТ в YouTube
Вече може да ни гледате и в TikTok
Намерете ни в Google News

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад