Над пет милиона стоки със стикера "Купувам българско"
Над пет милиона продукти на българския пазар вече се продават с логото на кампанията на БНТ 2 „Купувам българско“. Това стана ясно по време на представянето на една от най-мащабните инициативи на националната медия на Международния панаир в...
Над пет милиона продукти на българския пазар вече се продават с логото на кампанията на БНТ 2 „Купувам българско“. Това стана ясно по време на представянето на една от най-мащабните инициативи на националната медия на Международния панаир в Пловдив.
Стикерът на „Купувам българско“ гарантира качеството и произхода на продуктите като удостоверява, че са произведени в България от български суровини и материали. Този знак е лесно разпознаваем за потребителите. Те могат да намерят стоките с него – български млечни продукти, хляб и сладкиши, в търговската мрежа в цялата страна. Преди броени дни към кампанията се присъедини и един от най-големите производители на екоторове у нас.
„Очакваме към „Купувам българско“ да се присъединят и производителите на родна парфюмерия и козметика - също един огромен бранш от индустрията. За няколко месеца от старта си, тя доказа, че освен производителите, от нея имат нужда и потребителите. За тях стикерът на кампанията е знак за качество на продуктите, и това е едно от най-ценните неща, които сме постигнали“, заяви Екатерина Генова, директор на Дирекция „БНТ Свят и региони“.
Огромен интерес към щанда на „Купувам българско“ бе регистриран в деня на откриването на едно от най-големите изложения у нас. Почти през целия ден там се спираха гостите на панаира, които поздравяваха екипите на БНТ 2 за кампанията и опитаха от българските продукти, предложени за дегустация. Над 50 кг сирене и кашкавал, два кашона кифлички и много хляб и кисело мляко, раздадоха производителите от млечната и хлебна промишленост на щанда на кампанията. Много от посетителите споделиха, че именно благодарение на кампанията ”Купувам българско‘‘ са научили как точно се произвеждат традиционните български млечни продукти, хляб и сладкиши. И как да разпознават тяхното качество.
На изложението стана ясно също, че партньорите в инициативата вече обсъждат идеята кампанията да навлезе и в българските училища и да възпитава отрано децата в любов и уважение към традиционните български продукти.
Представянето на кампанията ”Купувам българско‘‘ продължава до края на изложението на 8-ми март.
Чуйте последните новини, където и да сте!
Последвайте ни във
Facebook
и
Instagram
Следете и канала на БНТ в YouTube
Вече може да ни гледате и в
TikTok
Намерете ни в
Google News