Подарете български продукти за празниците, призовават производители
Кампанията на БНТ2 „Купувам българско“ оказва положителен ефект върху родната икономика, обявиха производители на козметични продукти от Пловдив. Според тях през годината е регистрирано и увеличение на потребителите, които са предпочели качеството на българските продукти. Затова апелът на производителите е отново да се доверим на родното, когато избираме подарък за предстоящите празници.
Увеличение на търсенето на българска козметика има не само у нас, а и в Европа, Азия и Африка. Докато интересът на чуждестранните клиенти традиционно е насочен към продуктите с вложено розово и лавандулово масло, то българските потребители следват повече новите тенденции в света на козметиката. Атанас Георгиев и сестра му Милена Георгиева ръководят една от най-големите козметични компании със седалище в Пловдив. Обясняват, че качеството и разработката на нови продукти са водещи в дейността на българските производители.
Атанас Георгиев - търговски директор на козметична компания:
"Все повече клиенти идват при нас с нагласата да намерят европейско качество на български цени."
Милена Георгиева - мениджър „Маркетинг“ в козметична компания:
"За последната година сме разработили и пуснали на пазара може би около 30-40 различни продукта."
Интерес у нас и в чужбина има към новите продукти с детоксикиращо действие, бяла козметика с изглаждащ ефект върху кожата и кремове с йогурт. Въпреки конкуренцията на вносните продукти, които се продават у нас, българската козметика продължава да се търси.
Атанас Георгиев - търговски директор на козметична компания:
"Смеем да твърдим, че сме на високо технологично ниво и по нищо не отстъпваме на конкурентите от Западна Европа."
Продуктите за кожа и коса на пловдивската компания, които се разработват в производствената им база в село Ягодово, се изнасят и в над 50 държави. У нас търсенето им само за една година нараства значително. Повишен интерес има към родните стоки и от други браншове. Според представителите на българския бизнес, роля за това има кампанията „Купувам българско“.
Милена Георгиева - мениджър „Маркетинг“ в козметична компания:
:Тази кампания трябва да е постоянно, за да може да има постоянни и реални резултати"
Атанас Георгиев - търговски директор на козметична компания:
"Избирайте българските продукти, за да подкрепяте българската икономика."
Представителите на пловдивската козметична компания са категорични, че ще продължат да участват в кампанията, чрез която достиженията на българските производители стигат по-бързо до родния потребител.
Чуйте последните новини, където и да сте!
Последвайте ни във
Facebook
и
Instagram
Следете и канала на БНТ в YouTube
Вече може да ни гледате и в
TikTok
Намерете ни в
Google News