"Спри, детето запази!" с първа награда за най-успешна кампания за 2012

Кампанията на Българската национална телевизия, съвместно със Столична община, "Спри, детето запази!", е най-успешната кампания за 2012 година. Това стана ясно на наградите за най-значими събития "Eventex Awards", които се връчват за втора поредна...

15:37, 18.07.2013

Лого кампанияКампанията на Българската национална телевизия, съвместно със Столична община, "Спри, детето запази!", е най-успешната кампания за 2012 година. Това стана ясно на наградите за най-значими събития "Eventex Awards", които се връчват за втора поредна година.

БНТ получи награда за ролята си на обществена медия, която повишава културата на движението по пътищата. През миналата година партньорите на кампанията съвместно с лица на телевизията освежиха пешеходни пътеки и поставиха предупредителни знаци за безопасност на учениците пред множество училища в цялата страна.

Кампанията е дългосрочна и инициативите й  продължават.

В студиото на "Денят отблизо с Мария Андонова" за идеите и целите на наградените кампании и проекти разказаха Силвия Симова - директор на Дирекция "Публични комуникации" на БНТ, Веселина Сариева - организатор на "Нощта на музеите и галериите" в Пловдив, Мариана Хамънова - представител на организаторите на "Форум кариера в България", и Георги Георгиев - организатор на "Събитие на годината 2012".

Акценти
Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад