- Начало
- Още от БНТ
- Емоционален или рационален...
Емоционален или рационален избор – търсете новия брой на списание „Мениджър“
14:53, 30.05.2024Ако имате излишни 1000 лв., какво ще предпочетете – да си купите вещ или преживяване? Ако сте отговорили „преживяване“, вие сте част от мнозинството. Хората все повече търсят емоция и спомен, отколкото „просто“ продукти. Това провокира Джоузеф Пайн и Джеймс Гилмор да въведат термина „икономика на преживяването“. Това е нов етап в икономическата еволюция, който набира все по-голяма скорост. Как работи икономиката на преживяванията и кои индустрии я експлоатират в най-голяма степен, ще разберете на нашите страници.
Емоциите често надделяват и в нашите граждански избори. За това как да отсеем фактите от оглушителния „страничен шум“ и защо е важно да гласуваме на изборите на 9 юни разговаряхме с представителят на ЕК в България Йорданка Чобанова.
В още една година на политическа нестабилност, нарастващо геополитическо напрежение, търговски войни и все по-силното влияние на климатичните промени, придържането към стратегически цели е от изключително значение. Каква трябва да е икономическата стратегия на България, за да бъде конкурентоспособна дългосрочно – потърсихме мнението на признати експерти и бизнеса.
Как се развива мебелната индустрия, защо буксува кръговата икономика, какво е AI washing, как да навигираме през бурята на промяната, защо трябва да четем научнофантастични романи и кои са последните мохикани на киното – отговорите на тези и други въпроси ще намерите на нашите страници.
Приятно четене,
Таня Кръстева, главен редактор на списание „Мениджър“
Чуйте последните новини, където и да сте!
Последвайте ни във
Facebook
и
Instagram
Следете и канала на БНТ в YouTube
Вече може да ни гледате и в
TikTok
Намерете ни в
Google News