PR Приз 2021: Комуникациите са ни в природата 25 години

21-то издание на конкурса се провежда в годината, в която БДВО отбелязва четвърт век от създаването си

PR Приз 2021: Комуникациите са ни в природата 25 години

• Специалната категория „Комуникация на промените“ ще отличи най-добрите проекти, свързани с въздействието на коронакризата
• „Комуникации на екопроекти“ и „Най-добро използване на социалните мрежи“ са новите категории, които отразяват промените в индустрията
• Проекти се приемат до 21 май 2021


Най-дългогодишният конкурс за постижения е областта на комуникациите, PR Приз 2021, за 21 път ще отличи най-добрите кампании на фирми, медии и публичен сектор, но за първи път това ще са проекти, осъществени в условията на здравна и икономическа криза, която промени индустриите, включително комуникационната.

Предизвикателствата да комуникираш промените и кризите, през които преминават бизнесите и да управляваш очакванията на заинтересованите страни ще получат свето публично признание чрез категорията „Комуникация на промените“. В нея категория могат да кандидатстват проекти, свързани с предоставянето на нови продукти/услуги, промяна на производство, съвместни проекти, дарения и т.н., резултат от принудителните трансформации, през които преминават бизнеса и обществото.

През изминалата година ние доказахме, че професията на PR-а е сред най-динамично развиващите се и колегите, които я упражняват, не само са способни да управляват промените, а ги приемат като възможност да разширят и предизвикат собствените си знания и умения. Нещо повече, ние затвърдихме мястото на професията като стратегическа за развитието на бизнеса и на обществото и това стана благодарение на усилията на целия бранш.“, коментира Илияна Захариева, председател на БДВО. „Това нямаше да е възможно, ако в продължение на 25 години не бяхме развивали професията ни заедно. Особено горди сме, че именно Българското дружество за връзки с обществеността е първата професионална PR организация, която 25 години обединява специалистите в комуникационната индустрия и ни провокира да задаваме все по-високи изисквания към собствените си практики. Резултатът е видим – сплотена професионална общност, търсена като партньор именно в процесите на трансформация”, допълни тя.

Освен за очакваната категория, свързана с промените, заявки могат да бъдат подавани и за „Комуникации на екопроекти“ и „Най-добро използване на социалните мрежи“, а категорията за кампании с инфлуенсъри вече обединява всички елементи на „Инфлуенсър маркетинг“.

Традиционно PR Приз ще отличи и най-добрите кампании в категориите “Корпоративна комуникационна кампания”, „Кампания за устойчиво развитие“, „Комуникационен проект в неправителствения сектор“, „Комуникационен проект в публичния сектор“, „Проект за вътрешни комуникации“, „Комуникационен проект за продукт или услуга“, „Специално събитие“, „Комуникационен проект на медия“, „Кризисни комуникации“, „Комуникационна кампания за работодателска марка“. И тази година в конкурса ще бъдат отличени „Комуникационна агенция“ и „Вътрешен комуникационен отдел“ на годината. Предстои да бъдат обявени и критериите за наградата на Комисията по професионална етика.

Конкурсните категории ще бъдат журирани от водещи комуникационни специалисти с различни профили. В седмицата преди официалната церемония ще се проведат откритите представяния, на които кандидатите за престижните призове ще защитават публично проектите си. Церемонията по награждаването ще се проведе в началото на месец юни 2021 г.

Заявките за участие могат да се подават на интернет страницата на БДВО, раздел PR Приз 2021, в срок до 21 май 2021 г.
Повече информация за категориите и условията за участие в конкурса ще намерите в ПЪЛНИЯ РЕГЛАМЕНТ ЗА PR ПРИЗ 2021.


Медийни партньори на PR Приз 2021 са Българската национална телевизия, BGlobal и Dir.bg.

Кампании Виж повече