Фабрика за мъжко облекло от Русе подкрепи кампанията „Купувам българско”

20:17, 10.05.2016
Русенска шивашка фабрика за мъжко облекло се включва в кампанията „Купувам българско“ с жест към абитуриент с добър успех, който не може да си позволи да отдели достатъчно средства за бала си. Целта е заедно да насърчим младите хора да предпочитат българските стоки. Мартин Малчев завършва гимназията по електротехника и вече с нетърпение очаква абитуриентската си вечер. Казва, че има добър успех. Директорът на гимназията споделя за него, че е скромен ученик, който живее само с майка си. Екипът ни го избра за инициативата на една от шивашките фабрики в Русе, която реши така да се включи в кампанията „Купувам българско“. „Моите възможности са малко по-ограничени и все още не съм си купил костюм. И съм доста щастлив, доволен и благодарен за което. Това че е българско, не значи, че е некачествено. То е като всеки останал артикул, това е наше производство и трябва да се обличаме, да носим тези неща“, каза Мартин Малчев. Мартин споделя, че жестът ще му даде кураж да полага повече усилия в живота, вече си е намерил работа, а след година смята да учи висше образование. Деан Манев е търговски директор на тази фабриката за мъжки облекла, която влезе в кампанията „Купувам българско” с този подарък. Той се надява повече младежи да включат в гардероба си български костюми, защото това не е облекло само за бала, а дреха, която може да отвори много врати. „Българското производство е качествено. Това е цена и качество - задължително”, каза Деан Манев – търговски директор. Той казва, че България е атрактивна за чуждите дизайнери – те предпочитат колекциите им да се шият у нас, защото фирмите имат модерна техника. „В момента големите марки работят ишлемета, те си изсипват материалите при нас и ни плащат жълти стотинки. В момента има голям недостиг на кадри. Нуждаем се в момента от 200 души нови хора“, каза Манев. До няколко години стандартът на живот в България ще се повиши и тази тенденция ще се промени, прогнозира Деан Манев. Тогава местните фирми трябва да са готови да излязат на световните пазари със собствени колекции. В тази фирма вече са разработили костюми с български шевици. „Да качим на световния моден подиум нашата шевица, която има редица символики - на плодородие, на късмет, мъдрост. Да ги вплетем в съвременните облекла, сака, за да ги представим на света“, каза Манев. Много българи, емигрирали в чужбина, търсят произведените в България облекла, обобщава още Деян Манев, и се надява този интерес да се запази.
Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад