Хотели по Черноморието ни вече предлагат само храни, произведени у нас

Хотели по Черноморието ни вече предлагат в менютата си само храни, произведени у нас. Именно това е и целта на инициативата "Вкусът на България", част от кампанията на новините на БНТ 2 „Купувам българско“. Представителите на туристическия бранш смятат, че тази практика е на път да се превърне в тенденция. Но се опасяват, че българските производители няма да могат да отговорят на исканата продукция.

19:37, 28.05.2017

Управленският екип на четиризвезден хотел от известната наша верига HVD отдавна е прегърнал идеята “Купувам българско” особено що се отнася до хранителните продукти. Снабдяването със стоки българско производство не е просто възможност, а задължителна част от управлението на един хотел, който държи на качественото обслужване, смятат представителите на туристическия бранш.

Хотелите от първа линия на брега край Обзор започват работа около Великден, в средата на май тук вече е пълно с туристи. За свикналите с по-хладен климат германци и поляци, крилата на активния летен сезон са идеалното време за семейна почивка, затова хотелът е пълен с деца. Съобразяването на предлаганата в ресторантите храна с този факт е една от причините мениджърският екип да предпочита да зарежда кухните с пресни продукти – местно производство,от дребни производители от региона.

Деница Ангелова, управител на хотел:
"Примерно, дините си купуваме от Балчишкия регион, за да можем да гарантираме истинска, българска сладка диня на нашите бюфети. Също така краставици и домати купуваме от селата, които са около нас, в община Долен чифлик. Всичко сезонно, което излиза на пазара – ние се стараем да го купуваме от български производители. Един път ценово е по-добро като предложение, втори път – всички знаем, че качеството е гарантирано."

По удоволствието, с което гостите на хотела хапват от българските ястия и салати, можем да съдим, че това е правилен ход. Нещо повече - според впечатленията на хората, които имат непрекъснат контакт с клиентите, самите туристи държат на местните продукти.

Камен Константинов, мениджър:
"Даже много често задават въпроса дали това е българско качество, тъй като нашите гости, идвайки в България, се надяват да опитат българското. Имаме гости, които години наред идват и са много добре запознати с качеството на нашите продукти."

Според специалистите, скоро на дневен ред ще стои не въпросът дали туристическият бранш е готов да се обърне към българските производители, а дали производителите ще са готови да отговорят на големите количества, от които се нуждае браншът.

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад